Khamis, 14 Ogos 2014

Agar-agar Santan Gula Merah


        Assalamualaikum wrh..... wbr.....

     Salam penuh keceriaan teman-teman blogger semua. Dah lama tak update entri tentang masak-memasak ni, kali ini saya entrikan mengenai agar-agar santan gula merah. Memang feberet saya lah kuih-kuih yang berasaskan gula merah ni.


            Sebelum ini pun dah pernah buat dan saya pernah letakkan resepinya kat blog ini, kalau nak tengok resepinya bolehlah klik kat SINI.


          Agar-agar gula merah ini memang sedap dimakan ketika sejuk atau selepas keluar dari peti sejuk, apalagi di cuaca panas terik. Sedap.....memang dapat menyejukkan tekak. 




1 ulasan:

  1. nampak cantik kejadian agar-agar tu..sedap ni makan..

    BalasPadam