Isnin, 11 Ogos 2014

Lucky Blogger No 4 - Segman: Saya nak watermark by kapas-putih.blogspot.com


             Assalamualaikum wrh... wbr...



        Saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih di atas pemberian sebagai Lucky Blogger ke 4- Segmen saya nak watermark by kapas-putih.blogspot.com yang sangat cantik dan kemas dari Miss Nadia ni. Sebenarnya saya menyertai segmen ni hanya sekadar suka-suka dan sekadar hanya ingin menambahkan kenalan sahaja, bukanlah mengharapkan kemenangan semata-mata, tapi kalau dah ada rezeki syukur Alhamdulillah.
    Saya memang meminati design watermark yang dibuat oleh Miss Nadia ni, warna ungu menjadi pilihan disebabkan saya memang berminat dengan warna tersebut.
DIARI DIELA merupakan tajuk blog yang memaparkan tentang masakan-masakan yang dicuba untuk hidangan keluarga dari blog teman masak-memasak. Selebihnya itu memaparkan tentang my family, percutian dan sebagainya.
     Sekali lagi saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih yang tidak terhingga diatas pemberian watermark yang cantik ini.




2 ulasan: