Rabu, 7 November 2018

Bercuti di Nawawi's Cottage sempena cuti Deepavali bersama keluarga


Assalamualaikum...

Selamat pagi... 
Semoga semuanya sihat2 sahaja hendaknya.

Hari ini dah bermula aktiviti seperti biasa, setelah bercuti beberapa hri sempena perayaan Deepavali. Ada yg mengambil kesempatan pulang ke kampung dan ada yg jalan2 keluar kota. Tak ketinggalan juga kami sekeluarga, jalan2 ke Nawawi's Cottage di Tampin, Negeri Sembilan.



Suka sangat dengan tempatnya disebabkan ianya terletak di kawasan kampung serta berdekatan dengan bukit. Jadi udaranya segar, sejuk dan nyaman.

Jadi kalau ke sana seelok-eloknya beramai-ramai, baru best. Dan juga mesti ada kegiatan utk anak2, baru tak boring.


Diwaktu malamnya ada berbeque beramai2 serta acara utk anak-anak. So memang meriah lah.





Ada juga aktiviti sukaneka utk anak2 dan ibubapa.





Aktiviti paling best utk anak-anak, mandi manda di kolam renang.







Tak ketinggalan juga sesi photo2.




Photo beramai-ramai setelah habis aktiviti sukaneka.

Jadi tempat begini memang sangat sesuai utk diadakan acara2 seperti hari keluarga atau percutian bersama kaum keluarga.




1 ulasan:

  1. Tukang Cat adalah layanan profesional yang diberikan oleh kreasi karya cipta. Kami menyediakan jasa cat tekstur atau jasa pengecatan tekstur, dan juga jasa pengecatan lainnya baik untuk rumah, ruko, maupun bangunan bertingkat. Kami merupakan tukang cat tekstur berpengalaman sejak tahun 2008 dengan banyak proyek yang telah rampung, baik untuk jasa cat motif, jasa cat motif marmer, hingga pengecatan motif lainnya. Tapi, tahukah Anda apa itu jasa cat dekoratif atau jasa pengecatan dekoratif? Layanan ini memiliki sub-layanan seperti jasa wash paint. Kami melayani jasa pengacatan rumah jakarta timur dan juga jasa cat rumah bekasi. Terima kasih, juga jual lantai interlock fustal untuk keperluan olahraga dan serta distributor karpet rumput sintetis atau biasa disebut jual rumput futsal.

    BalasPadam