Jumaat, 2 Disember 2011

Bercuti ke Cameron Highlands

     
           Assalamualaikum wrh wbr.....

     Salam sejahtera kepada semua yang sudi menjengah keblog ini, semoga anda semua berada dlm keadaan sihat sejahtera hendaknya. Sekarang ini kita semua berada di bulan cuti persekolahan. Sudah semestinya para ibubapa juga mengambil kesempatan bercuti bersama keluarga ke destinasi2 percutian masing-masing.


     Saya juga mengambil kesempatan di musim cuti kali ini membawa anak2 jln-jln ke Cameron Highlands. Alhamdulillah, seronok juga sekali sekala dpt bercuti seperti ini. Anak2 pun nampak happy je. Apa-apa pun layan je lah gambar yg sempat diambil....



    Jalan-jalan kat kaktus point.



           
         Suka sangat tengok pokok kaktus yg besar2 cenggini. Kalau nak tanam entah berapa lama nak membesar seperti ini.
           
    Melawat ladang strawberry, tapi buahnya tak nampak sebiji pun. Dah habis dipetik orang.




   Melawat pusat menternak lebah...





          Melawat kilang teh BOH di Sungai Palas....




Ladang teh yang sentiasa subur dengan daun-daunnya yang menghijau. Sejuk mata memandangnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan