Isnin, 24 Julai 2017

Mudah memasak dengan D'Chef Paste


           Assalamualaikum...

     Apa khabar teman-teman blogger semua. Semoga semuanya sihat sentiasa. Kali ini nak cerita sikit tentang D'Chef Paste.Shom ada mengeluarkan produk baru iaitu D'Chef Paste.


      Alhamdulillah ramai peminat perencah DChef ni... Kalau dulu Ya Rabbi ingatkan susah nak buat Nasi Briyani kan kan kan. Nak masak Asam Pedas lagilah sanggup jejauh travel ke Melaka nak makan asam pedas. Pastu kemalasan menebal nak goreng kunyit sebab takut jari tukar kaler kuning. Nak masak rendang lagilah dengan berbagai rempah kena beli walau guna sikit je.
     Sekarang mudah je buka kotak, pulas tudung, ambik sudu, campak dalam periuk atau kuali. Masak jab atas dapur. Siap!
Bestkan semua dah boleh jadi Masterchef sekarang. Macam retis Masterchef la pulak. D'Chef kiranya adik beradik Masterchef jugaklah! Ya tak ya jugak barang baru dan letopsss tentu permintaan melambung tinggi... kan?



D'Chef kini didatangkan dengan 4 perisa kegemaran ramai tau...
1. D'Chef Beriyani Paste
2. D'Chef Asam Pedas Paste
3. D'Chef Beef Rendang Paste
4. D'Chef Tumeric With Garlic Paste

    Tengok hasil masakannya memang sangat meyelerakan.


 Antara kandungan D'Chef Paste ini adalah:-

# Tanpa aditif makanan yang berbahaya,

  pengawet, pewarna dan perisa tiruan.
# Menjadikan penyediaan masakan anda lebih 

  mudah dan cepat.
# Resepi yang lazat dan asli.
# Diperbuat daripada ramuan yang bermutu

  tinggi.
# Dirumus dengan 100% herba dan rempah-ratus.
# Mengandungi serbuk teh hijau yang merupakan

  sumber antioksidan yang hebat.



     Resepi yang lazat dan asli, penyediaan masakan lebih mudah dan cepat, diperbuat daripada ramuan yang bermutu tinggi.
Jika ada yang berminat ingin merasai D'Chef Paste ini boleh whatsup 019 3742795.

Tiada ulasan:

Catat Komen