Jumaat, 23 Julai 2021

Makanan Diet Intake Julai Minggu ke 3

 Assalamualaikum...

Jumpa lagi... pejam celik pejam celik dah 3 minggu berdiet. Jadi update lagi menu lunch diet saya.

Minggu ni berat badan turun juga tapi sedikit, perlu lebih giat lagi buat exercise kot kalau nak turunkan berat yang banyak. Tapi apa2 pun tetaplah bersyukur, nampak juga hasilnya selama saya berdiet.

Jom tengok pic makan diet minggu ke 3 untuk bulan Julai...

Hari pertama

Chicken patty + sweet potato + sayur salad



Hari ke 2
Cheat Day Raya pertama 

Nasi beras perang + rendang ayam + sayur salad


Hari ke 3
Cheat day hari raya ke 2, tapi saya tak cheat day pun.

Masak mee kari ayam sihat


Hari ke 4
Pizza Wrap Telur + Sayuran


Hari ke 5
Ikan Bakar + Mila's Salad


Hari ke 6
Sotong Tumis Berkunyit + Beras Perang


Hari ke 7
Tofu lembut + brokoli


Inilah makanan yang saya makan ketika lunch setiap hari di minggu ke 3 ini. Mudah2an saya akan terus bersemangat berdiet mencapai target yang diimpikan.


4 ulasan:

  1. time raya takpelah cheat sikit.semoga berjaya

    BalasPadam
  2. Mudah-mudahan tercaai target idaman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya Allah... Amie, target nak stop ubat darah tinggi.

      Padam