Ahad, 13 Ogos 2023

Tahniah Buat Pencapaian Anak-Anak

 Assalamualaikum...

Selamat malam sahabat semua, moga teman-trman sihat selalu. Bagi yang sedang sedang sakit jangan lupa makan ubat, semoga Allah swt mengangkat segala penyakitnya.

Saja je nak share pencapaian anak-anak dalam majlis ihtifal sekolah baru-baru ni, sebagai kenangan.

Anak saya yang nombor empat ni, tak sangka pula punya bakat terpendam rupanya. Bila dilihat orangnya pendiam je, tak banyak cakap. Katanya saja je masuk pertandingan syarahan Bahasa Melayu di sekolah, cuba-cuba je. Kemudian terpilih pula jadi wakil sekolah.

Terus bertanding antara sekolah-sekolah di daerah Gurun, Kedah. Tak sangka pula dapat Johan. Terus jadi wakil negeri. Bertanding lagi, Alhamdulillah dapat naib johan. 



Tapi apa-apa pun tetaplah bersyukur dengan pencapaian anak-anak setakat ini. Insyaallah tahun depan akan cuba lagi katanya dan akan buat yang terbaik, Semoga dapat pergi lebih jauh lagi.


Ini kakaknya (yang bertudung hijau) pun ikut ambil bahagian dalam syarahan juga, tapi tak terpilih. Alhamdulillah dapat naib johan dalam hafazan.


Juga alhamdulillah tahniah juga buat Siti Norhaida atas pencapaiannya mendapat mumtaz dalam Sijil Menengah Agama (SMA) tahun lepas.
Syukur alhamdulillah.

Kita sebagai ibu bapa tetap mendoakan yang terbaik buat anak, yang penting biarlah berjaya dunia dan akhirat.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan